مشاوره و پشتيباني 24 ساعته
بهدان کالا

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro 400 M401dn

چاپگر تک کاره لیزری سیاه و سفید  ام ۴۰۱ دی ان اچ پی ، پرینتری با تکنولوژی چاپ لیزری و پر قدرت از کمپانی بزرگ و معروف اچ پی با توان چاپی ماهیانه 50,000 برگ (بسیار مناسب برای ادارات با نیاز چاپی ماهیانه ی بالا) است.

به علت وجود کارت شبکه ی Ethernet در این مدل ، شما می توانید به آسانی از این دستگاه در شبکه رایانه ای محلی اداره ی خود استفاده کنید و M401 dn را بین همکارانتان به اشتراک بگذارید.

متاسفانه HP M 401 dn کارت شبکه ی بی سیم (wi-fi) ندارد اما با اتصال دستگاه از طریق پورت شبکه به یک روتر (حتی بسیاری از مودم های wi-fi  ، مانند مودمهای وایمکس و ADSL از این روش پشتیبانی میکنند) می توانید به صورت بی سیم به روتر پرینت بفرستید و روتر از طریق کابل ، پرینت ها را به چاپگر منتقل نماید.حتی فراتر از آن توانایی این را خواهید داشت که با استفاده از امکان ePrint ، از هرکجای دنیا و با استفاده از هر وسیله ای که قادر به ارسال ایمیل باشد(شامل تلفن همراه-تبلت-لپ تاپ-رایانه و…) و اینترنت ، اسنادتان را به سوی چاپگرتان روانه کنید و در این سو این دستگاه قدرتمند اقدام به چاپ آنها نماید.

پرینتر لیزری اچ پی استوک مدل Hp laserjet pro 400 m401 dn
پرینتر لیزری اچ پی استوک مدل Hp laserjet pro 400 m401 dn

اتصالات پرینتر M401 Dn

حتی در نزدیکی چاپگر با استفاده از ارتباط بیسیم (wi-fi) و روتر وای فای می توانید از روی تلفن هوشمند یا تبلت خود بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزار یا درایور خاص ،به پرینتر دستور پرینت بفرستید که  سیستم عاملهای Android, iOS, Blackberry, Symbian, Windows 8, Windows RT از قابلیت یاد شده پشتیبانی میکنند.

دستگاه hp M401dn به راحتی بر روی سیستم عامل های زیر قابل نصب است.

Windows 11,Windows 10,Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP SP3 or higher (32-bit only); Mac OS X v10.6, Lion,Windows 8 Mountain Lion

سرعت و کیفیت چاپ

ریزولوشن چاپ HP M401dn برابر با 1200×1200 dpi و سرعت چاپ دستگاه در حالت نرمال تا 33 صفحه در دقیقه است.

مدت زمان لازم برای چاپ نخستین صفحه 8 ثانیه بیشتر طول نمیکشد و این زمان کوتاه برای چاپ نخستین پرینت ، در ادارات با حجم کاری بالا که سرعت عمل بسیار حائز اهمیت می باشد خیلی کار بردی است.

حافظه ی رم دستگاه 256 مگابایت و غیر قابل افزایش است.

همانگونه که قبلا هم گفتیم توان چاپ ماهیانه ی HP M401dn حدود 50,000 صفحه و بسیار مناسب حال ادارات نسبتا بزرگ و پر مشغله است.

پرینتر لیزری اچ پی استوک مدل laserjet pro 400 m401 dn
پرینتر لیزری اچ پی استوک مدل laserjet pro 400 m401 dn

کنترل پنل لمسی

در سمت راست و بالای دستگاه صفحه نمایشی رنگی و لمسی با قطر 8.89 سانتی متر قرار گرفته که تمامی تنظیمات دستگاه از جمله تنظیمات پر رنگی و کم رنگی چاپ بر روی آن آسان تر از هر زمان دیگری در دسترس است.

پرینتر لیزری اچ پی استوک مدل Hp laserjet pro 400 m401 dn
کنترل پنل لمسی پرینتر لیزری اچ پی استوک مدل Hp laserjet pro 400 m401 dn

ظرفیت سینی کاغذ

ظرفیت  کاغذ M401dn برابر با 250 برگ برای سینی پایینی است.

50 برگ برای ورودی دستی بالا ی دستگاه است.

در صورت نیاز بیشتر میتوانید یک عدد سینی کاغذ با ظرفیت 500برگ را به صورت جداگانه برای دستگاه خریداری نمایید.

خروجی کاغذ در M 401 dn قابلیت نگه داشتن تا 150 برگ را دارد.

گرماژ کاغذ قابل استفاده در این چاپگر بین 60 تا 163g/m² می باشد.

بهترین کالا در بهدان کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *