مشاوره و پشتيباني 24 ساعته
بهدان کالا

کارتریج جوهرافشان را چگونه شارژ کنیم ؟

از آنجاییکه قیمت کارتریج های جوهری نسبت به قیمت خود پرینتر بسیار گران است. به همین دلیل شارژ کارتریج جوهرافشان بسیار بسیار به صرفه تر از تعویض آنها است.

وقتی اولین آثار تمام شدن جوهر کارتریج ها را مشاهده کردید، سریعا کارتریج را از پرینتر خارج کنید و شارژ کنید.

کارتریج را در کیسه پلاستیکی قرار دهید و با کشی نازک پلاستیک را به دور کارتریج محکم کنید. دقت کنید کش روی هد یا قسمت اتصال کارتریج به پرینتر برخورد نکند.

ابتدا یک کیت شارژ را با توجه به مدل و برند دستگاه خود از نمایندگی های معتبر تهیه کنید. داخل جعبه کیت شارژ یک عدد قوطی جوهر ،یک دستکش و یک سرنگ وجود دارد که برای شارژ کارتریج استفاده می شود.

اکنون لیبل پشت کارتریج جوهرافشان دستگاه خود را بردارید. این لیبل حالتی شبیه یک برچسب دارد. اگر دقت کنید در حفره وسط کارتریج معمولا یک سوراخ ریز وجود دارد. جوهر مورد نیاز کارتریج از طریق این قسمت به کارتریج تزریق می شود.

 به کمک سرنگ مخصوصی که در کیت شارژ وجود دارد، جوهر را به داخل سرنگ بکشید. سپس سر سرنگ پر شده از جوهر را در حفره وسط کارتریج فرو کنید و به آرامی جوهر را تزریق کنید.

باید با توجه به توان و ظرفیت دستگاه خود باید جوهر را تزریق کنید. این اطلاعات را می توانید از دفترچه راهنمای دستگاه خود به دست آورید. سپس لیبل را دوباره سر جای خود بچسبانید.در انتها باید کارتریج شارژ شده را هواگیری کنید. اگر کارتریج شما کیت هواگیری ندارد، می توانید کارتریج را به مدت یک ربع تا 20 دقیقه در ظرف آب جوش قرار دهید تا سر هد کارتریج کاملا شست و شو داده شود.

بهترین کالا در بهدان کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *