مشاوره و پشتيباني 24 ساعته
بهدان کالا

آل این وان چیست؟ (آشنایی کامل با آل این وان 7320 )

کامپیوتر آل این وان که با نام کامپیوتر بدون کیس نیز شناخته می‌شود، نوعی کامپیوتر است که به دلیل ظاهر شیک و ساده امروزه در بسیاری از محیط های اداری، فروشگاهی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

این کامپیوتر ها که به کامپیوتر AIO نیز معروف اند، امروزه توسط برند هایی زیادی و با ویژگی های متفاوتی تولید می شوند که آن ها را برای تقریبا هر نوع استفاده ای مناسب می کند.

در این مقاله از بهدان کالا، ابتدا قصد داریم ببینیم کامپیوتر آل این وان چیست و چرا باید آن را خریداری کنید و سپس توضیحات تکمیلی درباره آل این وان 7320 تاچ اسکرین را در خدمت شما قرار دهیم.

کامپیوتر آل این وان چیست؟

کامپیوتر آل این وان یا All in One دسته ای از کامپیوتر ها است که تمام سخت افزارهای آن به یک نمایشگر متصل بوده و به عنوان یک دستگاه یکپارچه کار می‌کند.

کامپیوتر ال این وان که در سال‌های اخیر تولید شده آن قدر باریک هستند که حتی نمی‌توانید تشخیص دهید که این دسته از محصولات یک مانیتور باریک بوده یا یک کامپیوتر بدون کیس هستند.

کامپیوتر بدون کیس در واقع با اشغال فضایی کم، عملکردها و حالت‌های کاری را که معمولاً با رایانه رومیزی یا لپ تاپ خود انجام می‌دهید را به شما ارائه می‌کند.

از آنجایی که لپ تاپ یا کامپیوترها رومیزی دارای هارد دیسک، رم، دی وی دی رام و سایر لوازم جانبی هستند، رایانه‌های آل این وان نیز دارای این تجهیزات هستند.

رایانه‌های رومیزی دارای بخش‌های جداگانه‌ای برای تجهیزات جانبی و سخت افزاری هستند، در حالی که شما همه این قطعات را با نمایشگرها در رایانه‌های All in One مشاهده خواهید کرد. 

مزایای کامپیوترهای آل این وان:

  • حمل کامپیوتر آل این وان آسان است

رایانه‌های رومیزی به نحوی هستند که در آن‌ها شاهد جداگانه بودن قطعات سخت افزاری و قطعاتی چون صفحه کلید، کابل ها، ماوس، بلندگوها و… هستیم. در این بین حمل این دسته از کامپیوترها به طور جداگانه به مکان، دفتر یا میز دیگر کار بسیار سختی است اما کامپیوتر بدون کیس فرآیند حمل و نقل را آسان می‌کنند. به دلیل یکپارچه بودن قطعات موجود در کامپیوتر ال این وان، حمل و نقل این دسته از کامپیوترها بسیار آسان است.

  • راه اندازی و نصب کامپیوتر آل این وان بسیار ساده است

به طور کلی در کامپیوترهای رومیزی و PC که به صورت بخش بخش ساخته می‌شوند، باید آن‌ها را کنار هم بچینید و اقدام به اتصال آن‌ها به یکدیگر کنید. نصب کامپیوتر آل این وان بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کابل برق آن را وصل کرده و سپس ماوس و کیبورد را به این دسته از کامپیوترها متصل کنید. این در حالی است که برای راه اندازی یک کامپیوتر رومیزی و PC نیاز است تا اقدام به اتصال کابل‌های مختلفی چون کابل VGA یا HDMI از CPU به مانیتور، کابل‌های برق جدا برای مانیتور و CPU، صفحه کلید و ماوس و غیره کنید.

  • کامپیوتر بدون کیس صفحه نمایش لمسی دارد

تکنولوژی صفحه نمایش‌های لمسی در سال‌های اخیر پیشرفت بسیار زیادی کرده است. این ویژگی باعث شده تا در بسیاری از لپ تاپ‌ها و سرفیس‌ها شاهد استفاده از این فناوری باشیم. ویژگی صفحه نمایش لمسی برای انجام کارهای هنری و طراحی بسیار عالی است، به خصوص اگر از محصولاتی چون قلم Microsoft Surface Studio استفاده کنید، می‌توانید کارهای هنری و طراحی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

محبوبیت صفحه نمایش لمسی باعث شده تا امروزه کامپیوترهای بدون کیس و ال این وان دارای صفحه نمایش لمسی باشند که استفاده از آن را آسان تر می‌کند. صفحه نمایش لمسی عملکرد کاربران را افزایش می‌دهد. این صفحه نمایش لمسی به کاربران اجازه می‌دهد تا با حذف صفحه کلید و ماوس، فضا کاری را به حداقل برسانند.

  • کامپیوتر آل این وان فضای کمتری اشغال می کند

کامپیوترهای ال این وان هر روز باریک تر می‌شوند، تقریباً به حدی که اندازه آن‌ها در حد یک مانیتور استاندارد شده است. در داخل اما این دسته از محصولات سخت افزار مورد نیاز برای اجرا برنامه‌های مختلف را دارند. این ویژگی باعث شده تا این دسته از کامپیوترها فضا بسیار کمی را اشغال کنند و شما می‌توانید به راحتی از آن‌ها در محیط‌های مختلف استفاده کنید.

آل این وان اچ پی تاچ اسکرین All in one HP 7320

یک کامپیوتر اقتصادی با عملکرد قابل قبول برای انجام کارهای روزمره شخصی و استفاده در محل کار است. این دستگاه، یک دستگاه اقتصادی است و عملکرد خوبی در حوزه کاری خودش دارد.

پردازشگر نسل دوم Core i5 اینتل در کنار رم 4 گیگابایتی، سرعت قابل قبولی را برای انجام کارهای معمولی ارائه می دهد. گرافیک آنبرد Intel HD هم برای اجرای برنامه های گرافیکی معمولی درون کامپیوتر قرار گرفته است.

آل این وان اچ پی تاچ اسمارت 7320 در تست های بنچ مارک  PCBorld WorldBench 6 امتیاز 126 را کسب کرد که نسبتا امتیاز مناسبی است. اگرچه آن را در رتبه های بالا قرار نمی دهد اما برای کامپیوترهای آل این وان میان رده، بسیار بالاتر از حد متوسط است.

صفحه نمایش این دستگاه به یک بازوی واحد متصل نیست، بلکه پایه ای دارد که آن را از طرفین حمایت می کند و این امکان را به کاربر می دهد که به راحتی نمایشگر را به عقب یا جلو تغییر زاویه دهد. همچنین پایه محکمی است و دستگاه را به خوبی در آغوش خود جا داده است.

اگر بخواهبم بیشتر درمورد صفحه نمایش آل این وان HP 7320 بگوییم، می توانیم به اندازه 21.5 اینچی آن با وضوح Full HD و دقت 1920 * 1080  پیکسلی آن اشاره کنیم.

نمایشگر این کامپیوتر براق است،بیشتر درگاه های 7320 HP در قسمت پشت دستگاه، در گوشه پایین سمت چپ قرار دارند. این درگاه ها شامل چهار درگاه USB2.0، اترنت gigabit، یک اسلات قفل و یک جک صوتی است.

در سمت چپ صفحه نمایش دو درگاه USB 3.0، جک هدفون و میکروفون و یک کارت خوان وجود دارد. سمت راست دستگاه نیز محل قرار گیری دی وی دی رایتر است.

کیفیت پخش صدا و تصویر All in one HP TouchSmart 7320 نسبتا خوب است. کیفیت صدای دستگاه توسط فناوری Beats Audio HP تقویت می شود و در پخش صداهای بلند عملکرد نسبتا قابل قبولی را ارائه می دهد.

در مجموع، آل این وان (All In One) اچ پی مدل تاچ اسمارت 7320 عملکرد قابل قبولی برای آن دست از کسانی که به دنبال یک آل این وان میان رده هستند دارد. اما اگر چیزی فراتر از انجام کارهای روزمره از کامپیوترتان انتظار دارید باید به دنبال انتخاب بهتری باشید.

بهترین کالا در بهدان کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *