مشاوره و پشتيباني 24 ساعته
بهدان کالا

در هنگام خرید پرینتر دست دوم به چه نکاتی باید توجه شود؟

پرینتر دست دوم  به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می شود. انواع داخلی که در اصطلاح به آن ها ایران کار گفته می شود، محصول استوک و کارکرده در داخل کشور هستند. انواع خارجی پرینتر استوک با توجه به کشوری که از آن به ایران ارسال شده اند، با پسوند خوانده می شوند. به عنوان مثال پرینتر استوک اروپا، پرینتر استوک امارات .

تولید کنندگان پرینتر دست دوم  چه کسانی هستند ؟

کاربران حرفه ای در واقع تولید کنندگان پرینترهای استوک هستند. این گروه با تعویض و جایگزین نمودن پرینترهای مستعمل خود، بازار پرینتر دست دوم را ایجاد و توسعه داده اند. با ورود پرینترهای استوک به بازار ، بسیاری از افراد غیر حرفه ای هم نیاز خود را به پرینتر برطرف می کنند.که اغلب کاربران خانگی و  یاکسانی هستند که تعداد صفحات چاپی مورد نیاز آن ها کاملا محدود و مشخص است

در کشورهای خارجی طول عمر مفید کوتاه تری برای محصولات تعریف می شود و بسیاری از شرکت ها نیز برای پیشگیری از مواجهه با مشکلات ناشی از خرابی پرینتر، در زمانی زودتر از طول عمر تعریف شده برای دستگاه، جهت تعویض پرینتر خود اقدام می نمایند. در نتیجه پرینتر استوک خارجی از کیفیت بالاتری برخوردار است . به همین دلیل است که اغلب خریداران پرینتر دست دوم به دنبال تهیه انواع خارجی این محصول هستند.

در هنگام خرید پرینتر دست دوم  به چه نکاتی باید توجه شود؟

1-برند پرینتر دست دوم 

پرینترهای ارائه شده توسط برندهای معتبرتر مانند برند اچ پی،  خواهان بیشتری نسبت به سایر برندها دارند . در نتیجه محصولات استوک این برند ها قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.

2-میزان کارکرد پرینتر دست دوم 

میزان کارکرد محصول نیز عامل تاثیرگذار دیگری است که رنج قیمت پرینتر دست دوم را معین می کند.

3-میزان امکانات پرینتر

یعنی چند کاره یا تک کاره بودن دستگاه . هر محصولی که دارای امکانات بیشتری باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت و تقاضا برای خرید آن نسبت به انواع مشابه بیشتر خواهد بود.

4-سلامت مخزن رنگ یا کارتریج

کارتریج یکی از اصلی ترین بخش های یک پرینتر محسوب می گردد،  بررسی سلامت کارتریج  بسیار مهم است یعنی تونر ریزی نداشته باشد و مخزن تونر آن نیز شارژ شده باشد

5-موجود بودن درایو پرینتر دست دوم

در صورت نداشتن درایو، خرید پرینتر انتخاب درستی نخواهد بود. زیرا در گذر زمان و با تعویض ویندوز و یا دستگاه کامپیوتر مربوطه، امکان استفاده از پرینتر نیز از دست خواهد رفت.

6-موجود بودن قطعات پرینتر استوک 

اکثر پرینترهای قدیمی موجود در بازار به دلیل اینکه مدت زیادی از تاریخ تولید آنها گذشته قطعات آنها تولید نشده و دیگر در بازار موجود نمیباشد دقت  کنید پرینتری را  انتخاب کنید که در صورت نیاز به تعمیر و تعویض قطعه، قطعات آن را  بتوان به سهولت در بازار پیدا کرد.

7-کیفیت تصویر پرینت شده

تصویر پرینت گرفته شده بدون کوچکترین تونر ریزی و کثیفی باشد و نقاط پرینت شده مشکی مطلق باشد.

مشاوران ما در فروشگاه اینترنتی بهدان کالا با هدف خرید هدفمند و سوداور شما مشتریان گرامی هر روز هفته از طریق شماره تماس 09103152017 به مشاوره میپردازند.

بهترین کالا در بهدان کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *