مشاوره و پشتيباني 24 ساعته
بهدان کالا

محبوبیت شرکت هیولِت پاکارد (HP)

شرکت هیولِت پاکارد (HP) یک شرکت آمریکایی فناوری اطلاعات است. ساختمان مرکزی این شرکت در دره سیلیکون در ایالت کالیفرنیا در آمریکا واقع شده‌است. این شرکت توسط بیل هیولت و دیوید پاکارد در یک گاراژ تاسیس و در ابتدا تجهیزات آزمایش های الکترونیک را تولید می کرد.

شرکت ایچ‌پی به عنوان یکی از پیشروهای ساخت و تولید چاپگرهای رنگی و سیاه و سفید میان کاربران جهان دیجیتال شناخته شده‌است و تقریباً در همه کشورها فعالیت می‌کند.محصولات اصلی شرکت ایچ‌پی شامل چاپگر، سِرور،لپ تاپ، موبایل ،تبلت و نرم‌افزارهای مدیریت شبکه می‌باشد

فرهنگ سازمانی “The HP Way”:

بنیان گذاران یک شیوه ی مدیریت را رواج دادند که به “The HP Way” معروف شده است و بر مبنای مفاد زیر استوار می باشد.

  1. ما برای افراد اعتماد و احترام زیادی قائلیم.
  2. ما بر روی سطح بالایی از موفقیت و همکاری تمرکز می کنیم.
  3. ما کار خود را با یکپارچگی بینظیری انجام می دهیم.
  4. ما از طریق کار تیمی به اهداف مشترک مان دست پیدا می کنیم.
  5. ما انعطاف پذیری و نوآوری را در اولویت قرار می دهیم.

محبوبیت برند HP :

بر اساس یک مطالعاتی که بر روی کسب و کارها انجام میشود، HP  یازدهمین برند ارزشمند جهان در سال ۲۰۰۹ شد.

HP حامیان مالی زیادی دارد. یکی از معروف ترین اسپانسرها Mission است. از سال ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۹، و مجددا از سال ۲۰۱۳ HP اسپانسر تیم لیگ برتریِ تاتنهام هاتسپور بود.

از ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۹ آنها اسپانسر یکی از باشگاه های لیگ فوتبال استرالیا به نام North Melbourne Football Club بودند.

همچنین تا سال ۲۰۰۵ اسپانسر تیم فرمول ۱ BMW Williams بودند. تا سال ۲۰۱۰ هم اسپانسر Renault F1 بودند. کمپانی HP نیز اسپانسرهایی را در بخش کسب و کار دارد که شامل اسپانسرهای تجاری مثل Fespa (نمایشگاه های تجاریِ چاپ)، کنفرانس O’Reilly Media (توسعه ی وب) میشود.

پس از قرارداد با Compaq در سال ۲۰۰۲، HP در حوزه ی سیستم های خانگی و لپتاپ برندِ ” Compaq Presario” و در حوزه ی سرورهای معماری اینتل برند “HP ProLiant” را راه اندازی کرد.

مسئولیت اجتماعی شرکت :

بر اساس یکی از گزارش های San Francisco Chronicle در سال ۲۰۱۰، HP یکی از ۱۲ کمپانی بود که بر اساس این تعریف کار کرده اند: “طراحی محصولاتی که از ابتدا ایمن باشند و بر اساس اصول شیمی سبز تولید شده باشند”. HP تقدیرنامه هایی از طرف سازمان محیط زیست کالیفرنیا دریافت کرد.

در ماه می ۲۰۱۰، HP از طرف موسسه Ethisphere به عنوان یکی از با اخلاق ترین شرکت های دنیا لقب گرفت. این دومین سالی بود که HP در این لیست قرار گرفته بود. Ethisphere برای ایجاد این لیست هزاران نامزد در بیش از ۱۰۰ کشور و ۳۵ صنعت را مورد تحلیل قرار داد. HP از بین ۱۰۰ کمپانی تنها شرکتی بود که با اختلاف در رده ی اول قرار داشت و تنها فروشنده ی سخت افزاری است که در این زمینه به رسمیت شناخته شده بود.

رشد قابل توجه شرکت های تولید کننده لپ تاپ در سال های اخیر

در دو سال اخیر با همه‌گیری ویروس کرونا و در نتیجه نیاز گسترده تر به آموزش مجازی تقاضا برای خرید لپ‌تاپ بسیار بالا رفت. بر اساس  آمار منتشرشده توسط شرکت تحقیقاتی استراتژی آنالیز، پنج شرکت برتر تولیدکننده لپ‌تاپ  رشد قابل توجهی را نسبت به قبل از این شرایط تجربه کردند.

شرکت‌های سازنده‌ی لپ‌تاپ در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۰ درمجموع ۶۲٫۲ میلیون نوت بوک روانه‌ی بازار کرده‌اند. این میزان در مدت مشابه سال پیش تنها برابر با ۴۶٫۲ میلیون بود.

شرکت HP در سه‌ماهه‌ی سوم۲۰۲۰  با ۴۳ درصد افزایش رشد فروش درمقایسه ‌با سال 2019، بیشترین نرخ رشد را بین پنج تولید‌کننده برتر ازآنِ خود کرد و به‌واسطه‌ی آن توانست رقیب دیرینه‌ی خود، یعنی لنوو را کنار بزند و به پرفروش‌ترین برند لپ‌تاپ‌های جهان در سال ۲۰۲۰   تبدیل شود.

به جهت رفع نیاز مشتریان گرامی جدیدترین تبلت و لپ تاپ های روز بازار را بهدان کالا گرد هم آورده ایم

بهترین کالا در بهدان کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *