مشاوره و پشتيباني 24 ساعته
بهدان کالا

نقد و بررسی پرینتر استوک چندکاره جوهرافشان اپسون مدل Epson L3060

پرینترهای سری Epson  همیشه در بین کاربران بسیار محبوب بوده اند و از فروش بالایی هم برخوردار بوده اند و قطعا دلیلش این است که واقعا پرینترهایی خوش ساخت و با کیفیت می باشند. این پرینترها از همان دورانی  که برای نخستین بار توسط Epson تولید و به بازار عرضه شدند به شکلی باور نکردنی مورد توجه کاربران مختلف قرار گرفتند و باعث شدند که نام کمپانی Epson بیش از پیش در بین دیگر کمپانی های رقیب بدرخشد.

این سری پرینترها همیشه رقیبی جدی برای پرینترهای دیگرکمپانی بوده اند چرا که همیشه پس از ورود به بازار کنترل بازار را به طور کامل در دستان خود می گرفتند. کمپانی سازنده  با تولید  و عرضه پرینترهای سری L گام بزرگی در زمینه تولید پرینترهای حرفه ای برداشت. این سری پرینترها همیشه به وسیله کمپانی سازنده دچار تغییر و تحول می شوند شاید برایتان جالب باشد که بدانید این تغییر و تحول ها همیشه برای کاربران خوشایند بوده و از آن ها استقبال کرده اند.

تانکر پرینتر اپسون L3060

جذابیت طراحی

بدنه پرینتر استوک چندکاره جوهرافشان اپسون مدل Epson L3060 به شکلی بسیار عالی و با کیفیت تولید شده است همین دلیلی می شود بر زیباتر دیده شدن پرینتر. این بدنه بسیار مقاوم است و می توان گفت که باعث شده است با یکی از مقاوم ترین پرینترهای Epson برخورد داشته باشیم. رنگ زیبای این پرینتر یکی از نقاط قوت بدنه آن می باشد که زیبایی را در این بدنه به اوج خود رسانده است. این بدنه دارای رنگ بسیار جذابی می باشد که باعث می شود این پرینتر از میان چندین پرینتر دیگر به خوبی خودش را نشان داده و به طور کلی خودش را خاص نشان دهد. جنس بدنه این پرینتر از آلومینیوم و تیتانیوم می باشد که علاوه بر مقاومت بسیار خوبی که به پرینتر هدیه داده اند باعث شده اند  تا آن زیباتر به نظر برسد. این پرینتر استوک از گواهینامه نظامی هم بهره برده است که همین مورد هم از نقاط قوت این پرینتر ارزنده به حساب می آید.

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل Epson L 3060
پرینتر جوهرافشان اپسون مدل Epson L 3060

پرینتر چندکاره ی رنگی

پرینتر باکیفیت  L3060تولید کمپانی «EPSON» برای استفاده های اداری تولید شده و در میان کوچک‌ترین پرینترهای چندکاره‌ی « EPSON » قرار داده می شود و از توانایی های اسکن، پرینت، و کپی برخوردار شده است. نصب این پرینتر بسیار ساده می باشد و چاپ سندها با کیفیتی خوب و واضح انجام می‌گیرد.

اسکنر

همانطور که در بالا اشاره شد پرینتر جوهر افشان L3060 از قابلیت اسکن (CIS Contact image sensor) نیز بهره میبرد.این اسکنر با رزولوشن 2400×1200 dpiاسناد و تصاویر را به صورت رنگی و سیاه و سفید اسکن میکند.قابلیت اسکن اسناد با فرمت های PDF، TIFF، BMP و JPEG با سرعت 7.2 میلی ثانیه/خط  برای صفحات سیاه و سفید، 14.3 میلی ثانیه/خط برای صفحات رنگی امکان پذیر است.

بررسی تخصصی محصول

اگر قصد عملیات چاپ اسناد و تصاویر را دارید، بهترین کاغذ برای این پرینتر چندکاره کاغذ 75 g/m² با حداکثر ابعاد A4 میباشد.این پرینتر اپسون قادر به چاپ اسناد در ابعادهای A4، A6،A5، B5، Letter و Legal است که در سینی کاغذ آن حداکثر 100 برگ استاندارد و 20 کاغذ مخصوص عکس قرار میگیرد.کارشناسان شرکت کیومیتا میتوانند در انتخاب کاغذ مناسب و دیگر تنظیمات این دستگاه شما را راهنمایی کنند.

نصب و راه اندازی پرینتر جوهرافشان L3060 به راحتی از طریق دفترچه راهنما ارائه شده امکان پذیر است؛ همچنین نرم افزار آن را میتوان بر روی تمامی رایانه ها با سیستم عامل های 10، 7، 8، 8.1، Vista، XP و Mac نصب کرد.

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل Epson L 3060
پرینتر جوهرافشان اپسون مدل Epson L 3060

مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان چندکاره اپسون EcoTank L3060

ابعاد445‎x304x169 میلیمتر
وزن4.9 کیلوگرم
حداکثر اندازه کاغذA4
ظرفیت سینی کاغذ100 برگ استاندارد و 20 کاغذ مخصوص عکس
ADF
نوع چاپرنگی و سیاه و سفید
سرعت چاپ33 برگ در دقیقه سیاه و سفید و 15 برگ در دقیقه رنگی
رزولوشن چاپ1440×5760 dpi
قابلیت چاپ دورو
اسکنر
کپی
فکس
سیستم عامل سازگار10، 7، 8، 8.1، Vista، XP ، Mac
قابلیت اتصالUSB ، Wifi
نوع کاربریسه کاره (پرینت، اسکن، کپی)
حداکثر وزن کاغذ200g/m²
قابلیت چاپ بر روی CD
قابلیت چاپ بدون حاشیه
نوع کاغذ قابل چاپPremium Glossy Photo Paper ، plain paper
WI-FI Direct
جوهرT6644،T6643،T6642،T6641
حجم جوهر13000 صفحه سیاه و سفید و 6500 صفحه رنگی

بهترین کالا در بهدان کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *